.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قرعه‌كشي متقاضيان كربلاي معلي در گيلان

مدير حج و زيارت گيلان از برگزاري قرعه‌كشي بين متقاضيان تشرف به كربلاي معلي در 25 بهمن جاري و اعلام نتايج آن در 26 بهمن جاري خبر داد.

حسن يگانه اظهار داشت: مشتاقان سفر به كربلاي معلي به صورت زميني از گيلان مرحله جديد پيش‌ثبت نام عتبات را از 17 بهمن امسال تا 22 بهمن به مدت يك هفته انجام دادند.

وي اظهار داشت: آن دسته كه در مرحله قبل پيش‌ثبت نام كرده و حائز اولويت شناخته شده و به هر دليلي در گروه‌ها ثبت نام نكرده‌اند كه از سامانه پيش ثبت نام حذف مي‌شوند.

يگانه تصريح كرد: در صورتي كه افراد مذكور مايل به تشرف در اين دوره باشند لازم است كه دوباره نسبت به طي مراحل پيش‌ثبت نام اقدام كنند.

وي پيش‌ثبت نام در هر يك از دفاتر زيارتي را به منزله تشرف به كربلا از طريق همان دفتر ندانست.

مدير حج و زيارت گيلان خاطرنشان كرد: متقاضيان در صورت مراجعه به دفاتر زيارتي براي پيش‌ثبت نام گروه‌هاي تا دو نفر 20 هزار ريال و هفت نفر مجموعاً 30 هزار ريال پرداخت مي‌كنند و دفاتر زيارتي حق دريافت وجوه بيشتر از مبالغ ذكر شده را ندارند.

يگانه با اشاره به اينكه مشخصات ثبت شده متقاضيان طي روزهاي 23 و 24 بهمن انجام مي‌شود، گفت: اين مشخصات با اطلاعات پايگاه ثبت احوال كشور مطابقت داده شده و افرادي كه اطلاعات آنها مغايرت داشته باشد از سيستم حذف مي‌شوند.

وي به زمان برگزاري قرعه‌كشي بين متقاضيان اشاره كرد و افزود: از روز 25 بهمن جاري قرعه‌كشي بين متقاضيان انجام مي‌گيرد و نتيجه آن روز دوشنبه 26 بهمن روي سامانه پيش‌ثبت نام عتبات عاليات قرار مي‌گيرد كه متقاضيان مي‌توانند با مراجعه به سايت www.atabat.haj.ir مراجعه و از نتيجه پيش‌ثبت نام خود آگاه شده و نسبت به ثبت نام اقدام كنند.

مدير حج و زيارت گيلان تاريخ تشرف گروه‌هاي ثبت نامي در اين مرحله به عتبات عاليات را از 21 بهمن جاري تا 20 ارديبهشت سال 89 اعلام كرد. /فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.188 seconds.